Godmorgon!

Idag har jag verkligen tagit en lång sovmorgon, och det var så skönt att ligga kvar i sängen för att slumra till några gånger extra på morgonen.
Idag står det jobb på schemat, så kan jag meddela att som vanligt när jag jobbar på helgerna så är det kanon bra väder. Som just nu är det 9 i skuggan och är man i solen så är det jätte varmt. Inget moln på himlen. Man blir sugen på att vara hemma, men det ska jag inte. Ska jobba hihi.
Kommer ihåg att jag skrev tidigare i veckan att jag skulle jobba i 19 dagar i sträck, det blev lite fel eftersom jag hade helt glömt bort att det är kristi himmelsfärds dag nästa vecka. Så då är jag ledig och så är jag bara en halv dag på Rabalder på onsdag. Så jag jobbar bara 10 dagar i sträck.

Kan även säga att kvällen igår blev verkligen lyckad. Allt var så gott och så var det lungt och skönt. En riktigt bra fredag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0