Lördags!

I lördags så var min sambo och jag till mina kompisar Linda och Johnny, så var det även andra som var med där. Där fick vi tilltugg och välkomstdrink. Det var riktigt trevligt.  Så var det kul att få träffa en annan kompis som jag inte har sett på ett år.

Sen blev det att alla gick ut utom jag, blev hem till sängen, för jag hade jätte ont foten. Det var tur att min kompis följde med mej hem, för det är verkligen inte kul att gå hem själv, sen av nån konstig anledning så hade dom stängt av alla gatulampor så det var kolsvart ute. Man såg inte så bra kan jag säga, sen var det även mycket ungdomar som var ute, och man vet aldrig vad dom tänker eller vilken människa som helst vet man ju aldrig vad dom tänker.



Det var välkomstdrinken, jätte god!



Alla dom goda tilltuggen, älskar småplock!



Så tack än en gång Linda och Johnny, vi hade jätte trevligt!

Kommentarer
Postat av: CArin

SV: ja nu återstår det bara att få pejl på denna mobilen. Verkar vara värre än att starta och landa ett rymdskepp...



Mmmm såg mumsigt ut det där =)

2010-05-17 @ 23:55:08
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja riktigt gott var det, och trevligt!! :)

2010-05-20 @ 18:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0