Onsdag!

Imorgon kommer jag va ledig från Rabalder, eftersom jag måste skriva mer utförligt om en fråga som jag hade på min tenta. Min lärare var tydligen inte nöjd med vad jag hade skrivit. Det gjorde mej lite irriterad eftersom jag satt i skolan och gjorde tentan och hade 5 timmar på mej. Medans många andra i klassen satt hemma och gjorde tentan, och jag vet att vissa har haft två veckor på sej att göra tentan. Tycker att det är ganska orättvis. Det ska ju vara samma villkor för alla!

Men jag har haft en jätte bra dag på Rabalder, kom varor. Så man har fått packa upp. Så kom det lite nya klänningar också. Dom såg verkligen härliga ut.
Nu ska jag varva ner i soffan hihi.


Kommentarer
Postat av: Cecca

Jaha okej, ja men då missade vi precis varandra då. För jag började 2005 och jobbade åt Connex, sen åt Veolia och nu jobbar jag för SJ. Fast jag är inte fast anställd utan jag har jobbat som timanställd hela tiden och sen var jag borta i nästan ett år pga. att jag fick mina tvillingflickor, men nu så ska jag jobba som tågvärd isommar, blir riktigt spännande :) Allt bra med dig annrs?

2010-05-05 @ 18:29:25
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Gaby

Var inte orolig för tentan,det ordnar sej.Som du skriver,det ska vara på samma villkor för alla.Har aldrig hört så orättvist.Skriv utav tusan på frågan.Lycka till. Kram.

2010-05-05 @ 19:02:30
Postat av: maria

hej Nina=) tack så mycket! ja jag har verkligen inte känt för att blogga nu, ibland har man bara inte lust med det eller nåt för den delen o så har jag känt mig nu trött och orkeslös! borde ju vara tvärtom att man får energi nu när det börjar bli vår! men för mig har det varit tvärtom:( har iallafall varit o tränat men det var med nöd o näppe jag orkade ta mig dit! men när man väl är där så då jäklar!=) hoppas allt är bra med dig! vad irriterande sånt är när det ska vara orättvisor!! du får säga till läraren hur du känner! så ska det ju inte vara:/ hoppas det löser sig kramar Maria!=)

2010-05-05 @ 19:35:42
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: CArin

a vad keligt... Hoppas din lärare blir nöjd nästa gång nu då. Orättvis att alla inte verhar hahaft samma förutsättningar.



SV. ja, jag är också insnöa på det lantliga. känns mycket personligare än allt "sterila" svart/vita, Blanka,,, bla.. ja du fattar =)



ha de

2010-05-05 @ 20:21:12
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Michelle

cosy!

2010-05-05 @ 21:53:15
URL: http://michelle.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0