Svett

Nu är det dags för mej att byta kläder. Så ska jag sätta mej på balkongen och bara njuta hihi. Idag kommer det bli grillat igen. Som sagt det gäller att passa på.
Men nu ska jag avslöja en sak, jag föredrar faktiskt kylan, för det är inte kul att vara konstant svettig. Så fort man har hoppat ut från duschen så är man lika svettig igen. Så man kan egentligen säga att på sommaren så är folk konstant svettiga, håller ni med mej?
Men det är klart att jag gillar värmen och solen, men det är just att man ska vara svettig hela tiden som jag inte gillar.
Så nu ska jag inte klaga mer för det är faktiskt härligt att det är sommar och sol, man blir piggare. Så vill man hitta på saker hela tiden, tex det borde vara dags för mej att ta första doppet snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0