Torsdag

Vi har jätte bra väder idag, så det blir grillat till middag. För man vill alltid passa på så fort det blir soligt och fint. Så det blir att grilla kyckling igen, men jag gillar det.
Men det är en sak som är jobbigt idag är att jag har fått en sån förbaskat huvudvärk. Jag har fått så ont i huvudet så jag kan inte röra på huvudet, vill bara vara still med det. Men jag ska nog ta en huvudvärkstablett snart så ska det gå över.

Ni vet väl om att det är morsdag på söndag! Ni har väl fixat nån fin present till er kära mor? Jag har idag fixat till min mamma, min brorsa ringde idag och sa att han vill vara med på det jag skulle köpa. Så det känns riktigt skönt att det är klart. Jag ska visa åt er på söndag vad jag har köpt, för nu kan jag inte det, för jag vet att min kära mamma läser min blogg hihi.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är så fin i håret.Oj,har ni köpt present.Ni är välkomna på middag.

2010-05-28 @ 07:30:04
Postat av: Nina

Det ska verkligen bli kul att få komma till er på middag imorgon hihi. Jag tror verkligen att du kommer bli nöjd med presenten! Kram kram

2010-05-29 @ 10:00:43
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0