Tråkigt!

Hoppas ni har det bra nu när det är fredag!? Jag har pratat med min chef. Så jag kommer inte jobba ihelgen, just för min fot. Så det är vila som gäller för foten, sen så måste jag investera iett par bra skor. Man måste ha bra skor speciellt när man har ett jobb där man står hela tiden. För fötterna tar verkligen mycket stryk, så varför jag har ont i foten är självförvållat, men jag har lärt mej.

Solen skiner här uppe i norr och det verkar även vara varmt ute. Så jag får väl gå och sätta mej på balkongen och sola en stund.

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh du får krya på dig gumman!! hoppas din fot blir bättre snart!! aldrig roligt att behöva ha ont någonstans:( jag har fortfarande värk i min visdomstand:( usch o fyyy verkar som att det börjar gå om ,men ändå!, två veckor nu!! jaja så är det bara hoppas du får en bra helg kram!

2010-05-15 @ 15:58:09
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0