Vad jag vill!

Äntligen har jag skickat in mitt svar. Fick lite ont i huvudet, för det blir att man sitter och spänner sej när man ska skriva. Sen så har jag inte heller hunnit att äta lunch, så det börjar bli dags att fixa till lite mat. 

Det tog ca 2½ timme att svara på en fråga. Då förstår ni nog att jag skrev en hel del, så nu måste hon verkligen bli nöjd för jag är nöjd med svaret. För när vi gjorde tentan så sa hon att det skulle bara ta en kvart att svara på varje fråga. Jaja, nu släpper jag det!

Känns skönt att bli klar i tid, för nu kan jag göra vad jag vill. Tänkte ha så kul med att pyssla om mina fötter, dom behöver en renovering nu när det börjar bli sommar hihi. Sen så gillar jag inte heller att ta hand om mina fötter, tycker att fötter är äckliga.

Men nu är det dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Grattis bruden,nu är du klar.Angående fötter håller jag med dej,men när det är gjort,guuud va skööönt.

2010-05-06 @ 15:53:16
Postat av: CArin

Jag gillar att ta han om fötter: just för att jag hatar äckliga fötter. Hjälper ofta väner och familj med det. Har en hel del grejer för hand och fotvård om man säger så =)



Ha de bäst

2010-05-06 @ 20:48:05
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad skönt! Ha en bra helg.



Kram Kram!!

2010-05-07 @ 06:47:13
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: maria

åhh håller tummarna för dig att det gick bra!! konstigt vore ju annat så duktig som du är!!!=)



äckligt med fötter ja!!! fy håller med dig!!! rena o fräscha ska dem vara!!!!



hoppas du får en toppen fredag! kram!!=)

2010-05-07 @ 13:48:31
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0