Värdskap

Snacka om att det var verkligen en intressant föreläsning om Värdskap med Jan Gunnarsson. Han är verkligen en duktig föreläsare. Sen så var det så intressant att höra mer om värdskap eftersom det var det första ämnen som vi började med i skolan i höstas. Så jag har läst två böcker med han, och jag kan säga allt det han säger är så vettigt.
Efter jag har läst den här kursen så har man fått ett annat tankesätt, och jag är glad att man har fått en repetition igen. Jag tycker verkligen om ni får nångång en chans att höra på han så ska ni verkligen gå och lyssna på han. Tycker även att ni kan läsa hans böcker, för dom är verkligen lättlästa. Men om jag inte hade hört tals om han så hade jag inte gått på den här föreläsningen. För då hade jag bara tänkte " vad då värdskap" det är inget som jag behöver veta om. Men jag tycker verkligen att alla ska läsa hans böcker!!! För det är något som man ska verkligen tänka på. Det spelar ingen roll vad du jobbar med eller så, för det är även något som man använder i vardagligt bruk.

Nu ska jag äntligen slå på filmen Coco Chanel och Igor Straviskij och slappa hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

tack tack fina du!!! vad glad jag blir=) kramar i massor!!=)

2010-05-26 @ 14:43:21
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: maria

ja precis haha det blir dyra fryspåsar isåfall=) det är klart det finns säkert folk som åker så långt för att åka till gekås o handla men det kan ju inte vara värt det tycker man ju! skulle väl isåfall vara om de handlar för ett helt år då! en del tar det ju som en semester resa fast jag hade nog hellre åkt på solsemester då än att åka till gekås o shoppa hihi jaja tur smaken är som baken det vill säga delad! haha!=)



ha det bra kram kram!!

2010-05-26 @ 14:49:56
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: nina

Vad roligt att du gillade föreläsningen :) Han är grym o böckerna också. Ha en skön kväll. Kramen.

2010-05-26 @ 16:45:59
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Kul att föreläsningen var bra,annars har man varit på många trista,och då har man knappt orkat hålla upp ögonen,man har blivit korsögd,hi,hi,pinsamt.Fy sjutton vad hurvigt det är ute,får ta fram vinter jackan igen,nä,jag skämtar,men det vore skönt.Kram.

2010-05-26 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0