Work

Jag är så glad att jag hittade idag min nyckel till mitt skåp som jag har på jobbet. Min nyckel hade nämligen gömt sej i min väska. För jag har ett hål i fodret på väskan så där hade min nyckel åkt ner i. Så jag är verkligen glad över att jag har fått tillbaka den, för det var ju det jag visste att jag brukar inte tappa bort nycklar. Så det känns verkligen bra, och det är tur att jag inte heller har hunnit säga det till min chef hihi. Så allt slutade gott ändå.

Ja, nu är det inte länge var tills jag börjar och jobba. Ska jobba till 21. Men som vanligt blir det att låna hem filmer från jobbet,  Avatar, Wallander Arvet och Coco Chanel och Igor Stravinskij. Det blir nog dom tre filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0