Adventskalender

Är inte bara för dom små, finns även för oss. Jag tycker att Body shop har den perfekta adventskalender, och jag vill verkligen ha en från dom.

Dom har tre olika kalender från 800kr-1200kr. Varje kalender innehåller doftande produkter för både kropp och ansiktet till fina och praktiska accessoarer, många av dom Community Fair Trade-producerade.
Produkterna är utvalda inte bra för att passa ihop med varandra utan också för att passa alla åldrar och behov.



Luxury = 800kr. Deluxe = 1000kr. Ultimate = 1200kr.

Skulle gärna vilja ha Luxury adventskalender!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mina döttrar får en sådan varje år och det blir dyrare ju äldre dom blir, dom är ju 13 och 14 och storstads tjejer så det ska gärna vara märkessaker

Iår är första året som det inte blir ngn kalender då vi åker till Thailand, kändes konstigt att inte hänga upp dom :-( men men nästa år då kommer den fram igen

2010-11-22 @ 20:00:26
Postat av: Nina

Wow Maria, det var inte dåligt att dom har en sån lyxig adventskalender =) Men jag kan tänka mej att dom är nöjd med Thailand resan hihi, ni lär ju ha riktigt kul och bruna kommer ni bli =) Man är verkligen blek nu när det är vinter. Ha det gott!

2010-11-22 @ 22:29:06
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0