Godmorgon 1 november

Kan ni fatta att det är 1 november idag?! Jag har svårt att fatta det hihi. Snart är det verkligen första advent och julafton. November kommer verkligen gå fort. Ska börja kolla runt i butikerna snart så jag kan börja handla julklappar. För i år ska jag vara snabb.

Ledsen att jag inte skrev nått inlägg igår, men det var för det var rätt så psykisk jobbar dag jag hade igår. Blir så förbannad på alla som snattar på mitt skift. Man glor så det känns som att ögonen ska hoppa ut från huvudet men ändå så missar man. Jag blir så förbannad. Sen det värsta av allt var att jag kände mej inte alls trygg på jobbet eftersom det var ett rån igår inne i stan, dom hade yxor. Då började jag bara tänka på det jag råkad ut för, så ni förstår att jag hade inge bra dag alls. Jag undrar när det här ärret ska släppas, men det kommer väl ta sina år, dagar och timmar.

Men nu börjar mina dagar som hemmafru igen hihi, har redan varit och hämta ut mitt paket som jag beställde förra veckan, kommer ni ihåg vad det var för något?

Kommentarer
Postat av: maria

jag förstår att det måste vara jobbigt för dig Nina!! man kommer aldrig riktigt förstå sig på vissa människor varför de gör som de gör! men en dag kommer de med all säkerhet få smaka på sin egna medecin!



låter ju helt sjukt att de hade yxor va fasen är det för folk hoppas de får tag i dem!!



ha nu en bra dag som hemmafru hihi=) njut i massor!! kramar Maria!

2010-11-01 @ 11:00:46
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Nina,jag förstår att du blir påmind om det du varit med om,det går nog aldrig bort.Det är för jävligt vad dom förstör,men dom har väl inget att tänka med.Hoppas du får sköna dagar i alla fall.Jag gräddar en kaka till helgen.så här doftar det sååå GOTT. kram.

2010-11-01 @ 13:26:48
Postat av: Nina

Till Gaby! Jag tänker verkligen ha trevliga dagar nu när jag är ledig =) Vad gott att du bakar en kaka, det är kanske dags för att baka nån kaka nån dag för mej =) Kram

2010-11-01 @ 19:16:58
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0