Godmorgon

Ännu en gång har jag nästan sovit i 12 timmar, det är helt sjukt att jag kan sova så länge. Och jag har även så konstiga drömmar, undrar vad dom kan betyda.

Igår var vi på middag hos min sambos föräldrar, vi fick ärtsoppa, plättar och pannkakor. Så jag åt bara plättar för ärtsoppa gillar jag inte hihi. Blev lite skrämd först när jag fick höra att vi skulle få ärtsoppa jag tänkte då att jag stannar hemma i så fall haha. Men vi hade en trevlig kväll och mätta blev vi.
Men idag blir det hemmagjord pizza till middag.

Nu ska jag äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,vad länge du sovit.Det är länge sen jag sov 12 timmar.Det kanske är det dåliga vädret,hi,hi,eller plättarna. Kram.

2010-11-03 @ 13:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0