Jobbig natt!

Kan inte alls sova, men det är väl för att jag har vilat så mycket idag för mitt huvud. Det jobbiga är när man försöker att sova så funderar man en hel del. Det tråkiga är att jag har ganska negativa tankar. Jag känner igen mitt sinne som jag är på just nu, det var så jag var år 2005 eller var det 2004.

Alla säger så fort en dörr stängs efter dej så öppnas en ny på en gång. Men jag har verkligen inte sett nån ny dörr som har öppnas. Det som hände 05 eller 04 var om jobbet som jag hade på den tiden. Så det är det som det handlar om igen. Jag måste få ett heltidsjobb eller minst 80% tjänst, jag har för mycket fritid för att fundera på saker och ting. Jag har inte haft en heltidstjänst sen 2005.
Jag vill jobba och tjäna pengar så jag nångång kan uppfylla min dröm!!!
Ska det var så svårt???

Kommentarer
Postat av: Gaby

Stackars dej,inte ska du vara ledsen,tänk på det som är bra istället,så mår du bättre. Kram.

2010-11-11 @ 10:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0