Monday

Jag har inte fått så mycket gjort idag, men det blir bättre imorgon hihi. Men en sak är jag glad över att jag har äntligen sprayat in min Mulberry Bayswater, så nu är den impregnerad. Ska göra samma sak imorgon. Det har tagit ett antal månader för mej att göra det här, får ju skämmas haha.



Men nu är det dags att använda den, min svarta skönhet hihi.

Vad har jag annars gjort förutom det med väskan, jag har busat med min vovve. Han fick nämligen söka som han gillar att göra.



Han har just hittat godiset!

Gud vad det var svårt att få en bra bild på han, det här blev det bästa bilden efter man hade tagit ca 10 bilder eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Din väska är verkligen snygg.Klart du ska använda den. Kramar.

2010-11-01 @ 20:12:09
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + Bf i 28mars)

Men åh så fin, när köpte du den? Jag har den oak bruna nu :) Jag du på "klass träffen"?

2010-11-01 @ 23:39:56
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Nina

Verkligen fin väska :) Kram N.

2010-11-02 @ 20:50:13
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0