Mio

Som jag skrev i rubriken till förra inlägget stämmer verkligen bra på mej, därför ska jag skriva om något roligare  nu.

Fick hem MIO katalogen för hösten 2010. Oj vad det fanns mycket snyggt i katalogen. Jag har verkligen drömt bort mej när jag har bläddrat igenom den.
Jag är en sån här som gillar ha modernt inredning eller lantlig stil har jag bara börjat gilla mer och mer. Kök kan jag tänka mej att ha den lantliga stilen och i vardagsrummet ska det vara den där moderna stilen. Jag vill verkligen bo större än vad vi har nu.

Nu när jag såg på Mios hemsida så har dom inte alla möbler som finns med i katalogen, så jag tycker verkligen att ni kan beställa hem den, för det gjorde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0