Wednesday

Jag är i Skellefteå hihi, och har redan shoppat i en butik som heter 5 rum som finns i Kåge. Jag älskar att gå i den butiken för dom har så mycket fina saker där som hör till hemmet. Ska fota allt imorgon så ska ni få se vad det är för något som jag köpt.

Nu har man det verkligen lugnt när man är på landet hos min mormor, ska åka och hälsa på min morfar imorgon.
Ni skulle verkligen se vart jag är, för jag älskar den här platsen. Man får en sån trygg känsla när man är här hihi, men jag är tygg hemma också haha.

Nu blir det att glo lite på tv och så blir det fika.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Det låter mysigt! Snön har kommit till Malmö nu. Det är också mysigt:)



Har du handlat något juligt? Ska bli spännande att se. Få lite inspiration!

2010-11-24 @ 19:30:58
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0