Yes yes yes

Den här dagen blev ändå bra för mej, jag har prata med min chef. Ska jobba extra nästa vecka så det känns super bra. Jag tror inte att ni kan förstå hur glad jag verkligen är. Ja sa tillomed till min chef att jag blir ju deprimerad av att bara gå här hemma. Jag måste verkligen jobba för att jag ska vara normal hihi. Är less på att vara hemmafru, det går ju inte att vara hemmafru och inte tjäna pengar, för jag kan ju inte städa varje dag hihi.

Imorgon är det fredag och det känns verkligen härligt för det händer en hel del ihelgen. Vi ska nämligen på bio på lördag och se Saw i 3D. Har aldrig sett en 3D film på bio. Det kommer bli en bra helg.




Kommentarer
Postat av: maria

hej Nina=) tack så mycket! ja jag blev verkligen nöjd med ringen! den var större än jag trodde älskar stora ringar!



så glad jag blir för din skull att du fått lite timmar!!!=D jag vet precis hur du känner!!=D hoppas du får en toppen helg jag ska jobba som vanligt! kram på dig!!

2010-11-11 @ 22:36:09
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0