Blondinbella!

Jag måste säga WOW, det är riktigt imponerad vad en 19 årig tjej kan göra. Tänk om jag hade kunnat göra så när jag var 19 år. Nu är man 29 år och vågar ändå inte uppfylla sin dröm. Jag tror det är dags för mej att hoppa ut från fågelboet och se om min vingar funkar hihi. Det går inte längre att ha tankar som "tänkt om det inte går, jag kanske misslyckad med allt". Men vad jag har lärt mej idag är att man ska aldrig se så, man ska istället se "vad har jag lärt mej av detta när det blev så" (alltså när det gick åt skogen) hihi.

Den här dagen har verkligen varit en bra dag!

 Bild från Blondinbella.

Ser ni mej? Hihi jag sitter på vänster sida på fjärde raden längst ut vid mittgången. Ni ser ju min gråa tröja.

Jag hade ju tänkt vara så duktig med att fota när jag var där eftersom man satt ju på en bra plats. Min kamera dog, slut batteri. Så det var inte så lyckat. Fick med mej bara två bilder, och min kamera är ju inte världens bästa eller så är det att jag som inte kommer överens med den.



Så såg programmet ut för hela dagen.



Här har vi själv Isabella "Blondinbella" Löwengrip.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Förstår att du haft en intressant dag.Alltid lär man sej nåt.Hoppas du fått nåt tips. Kram.

2010-10-06 @ 19:28:39
Postat av: Nina

Åh vilken dag! Funderar på att läsa hennes bok, verkar bra :)

Kram N.

2010-10-07 @ 09:26:38
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0