En dag i mitt liv!

Jag fattar inte att jag gör det här, men nån gång ska det vara första gången, så kan jag få passa på och leka att jag är en stor bloggare hihi.

Så varsågod för fredags skrattet och kanske snackisen hihi. Jag kommer vara ironisk, som ni märker.



För att hålla sin hy fin så ska man peela det en gång i veckan, och där är jag jätte dålig på att göra. Men ska bli bättre på det. Men innan jag började och peela så stod jag med ansiktet över en kastrull för att få den härliga ångan att öppna porerna. Så det var som Sesam öppna dig.



Använde den här produkten till peelingen. Den har jätte fina små korn som river lite skönt i ansiktet. För det får inte vara för stora korn, för då förstör du din hy!



Sen blev det en dusch, och smorde sen in ansiktet med den nya krämen som jag fick igår. Så nu blir det testa och se vad den går för.
Som ni ser så duttar jag ut krämen först i ansiktet, för inte hinna få så mycket bakterier i krämburken. För jag äger ingen spatel. Aj aj, det är inte bra. Men jag tycker att det funkar ändå!



Doftar jätte gott och så är den verkligen dryg. Så den här burken kommer inte ta slut i första taget.

Yes, nu fick ni se en dag i mitt liv. Glamouröst va?! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah´s Mamma)

Sötis du är :)

2010-10-08 @ 19:23:58
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0