Godmorgon

Jag orkade inte se klart på Idol igår så jag vet inte vem som åkte ut. Jag och min sambo var så trötta igår, det var precis som att vi var jätte bakis eller något. För han somnade i soffan hihi. Min sambo har jobbat hårt den här veckan, samt så steg jag upp jätte tidigt igår så det är inte så underligt att vi var som vi var. Igår var jag uppe i 17½ timme, det är ganska länge med tanke på att ett dygn är 24timmar.

Är fortfarande lite trött, men jag tycker att stiga upp nio är en bra tid, för då har man hela morgonen kvar hihi. Får se vad som händer idag, min sambo jobbar idag också så jag tror att vi kommer fortsätta att ha en lugn lördag. Sen har väl jag börjat känna mej lite små krasslig igen, är lite snorig och täppt i näsan.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Tjejen som var brunett och hade något glittrigt på sig åkte ut.. Det var hon mot den blonda med stor mun, hehe :D



Sv: Några hårtips, fundera på hur du sköter ditt hår: tvätta var 3:e dag, använd schampoo, inpackning, balsam varje gång, föna/platta/locka inte, toppa var tredje månad, + det viktigaste många inte tänker på, drick mycket vatten och ät hälsosamt, vad man stoppar i sig ger resultatet av det mesta. Håret behöver vitaminer, antioxidanter och bra form av näring för att kunna väääääxaaaa :D



2010-10-16 @ 11:15:56
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0