Godmorgon

Det var meningen att jag skulle stiga upp redan kl åtta idag, men klockan halv sex så började nåns billarm tjuta ett bra tag, och då fick jag svårt att somna om. Men tillslut så lyckades jag att somna om men då ringer min mobillarm och jag kände mej död då så jag stängde bara av den och sov tills nu, blev väckt av att min pappa ringde till mej. Så det har varit en konstig natt.

Vet ni vad idag är det Kanelbullens dag, och tack och lov så jobbar inte jag. Har jobbat några gånger när det har varit kanelbullens dag, det är en hemsk dag för jag vet inte hur många kanelbullar som man får baka då. Det är 100 tals hihi. Men det är gott med bullar så det är tur att vi ändå har den dagen.
Ska ni äta nån kanelbulle idag?



Jag kommer även åka på en road trip idag, kommer inte hem förrän imorgon. Berätta mer om det sen, för jag kommer ta med mej datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0