Godmorgon

Idag är det TGIF hihi. Känns verkligen härligt att man idag vaknade upp till min dröm som jag vill uppfylla. Jag kom så långt i min dröm att jag skulle anställa en.  Det konstiga var att den här tjejen hade ett jätte roligt personligt brev och CV, och det gick inte att unvika det brevet. Man fick verkligen uppmärksamhet till det. Jag kunde uppfatta i drömen att hon var verkligen fantasifull och så var hon trevlig haha.
Gud vad jag vill förverkla min dröm, ju mer jag tänker på den ju mer vill jag ha den. När jag har den här drömmen när jag sover så är jag så lycklig, inte ett dugg nervös. Som när jag drömmer om mitt jobba så har jag hela tiden bara mardrömmar och stress. Nog fattar jag att ha ett eget företag kan nog va rätt så stressigt också, fast man jobbar då för sej själv. Och man får inte heller ge upp så lätt.




Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en underbar fredag tjejen och håll fast vid din dröm då kommer den att besannas.

Stor kram N.

2010-10-08 @ 10:46:48
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0