Happy Halloween!!!

Det är ju Halloween idag, vad snurrig man blir hihi. Men det ska jag fira med att se på skräckfilmer.
Är ensam hemma för min sambo är på nån killgrej. Det är visst nått hemligt slutet sällskap med bara killar, så dom lär nog ha riktigt roligt. Det hade verkligen varit kul att få höra vad dom snackar om.

Så nu har jag tänt massa ljus och ska snart slå igång DVD filmen. Sen har jag en pizza i ugnen från Dr. Oetker Ristorante pizza prosciutto. Det är tur att Kvantum har öppet länge, så man kunde svänga förbi och köpa mat. Köpte även med mej chips hjärtan som är min favorit och så slog jag även till på en coca-cola cherry hihi. Vilken frossa lördag jag ska ha hihi. Älskar Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0