Hem hem hem

Mina fötter är verkligen inte van att stå i 10 timmar isträck hihi. Dom värker och jag är lite små trött, men imorgon så är jag ledig så det känns skönt. Men det har varit ändå härligt och jobba. Nu är det bara helgen kvar att jobba den här veckan.

Jag har börjat kolla in böcker på Adlibris som jag är jätte sugen på att beställa. För vintern kommer vara lång och jag har all tid att läsa, alla fall vad jag vet. Men sen vet man aldrig vad som händer. Så jag ska kolla in lite mer på den sidan.

Min chef ringde mej alldes nyss, jag ska visst jobba igen redan på fredag. YES då kan jag verkligen unna mej böcker haha. Jaha då är jag bara ledig imorgon, gud vad jag ska njuta över den dagen då hihi.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Passa på och njut i morron.Kul med lite böcker,som jag ser du beställt. kram.

2010-10-20 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0