Honey i´m home

Hemma igen, och har börjat ta tag i hemmet. Var inte glad när jag kom till vår källare, jag kan inte fatta hur vi kan ha så mycket saker där, man har ju alldeles för lite förråd. Mitt förra boende hade jag en jätte stor förråd och jag hade inte mycket saker där. Hade tillomed en garderob i det förrådet.
Så jag ringde och klagade lite på min sambo för jag tycker vi har alldeles för mycket bilsaker i förrådet. Det är dunkar överallt. Jag och min sambo borde ta och städa vårt förråd nån dag. Men idag ska vi ner med alla våra utemöbler, så på torsdag ska jag kasta våra blommor som vi har haft på balkongen.

Som vanligt när jag har varit hos mormor och morfar så kommer jag aldrig tomhänt. Fick den här vackra blomman.




Har ingen aning vad den heter hihi. Men ni kanske vet?

Den kommer få vara på vardagsrumsbordet, blev fint. Passar verkligen bra där!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hem ljuva hem,eller hur?Det brukar vara så,fast man haft det bra borta.Fin blomma.det är en kaktus.När den är röd är det en julkaktus,men din är så fint rosa och vad mycket knoppar.Vad tur du har. Kram.

2010-10-05 @ 17:28:50
Postat av: Gaby

Nina,nu har jag kollat,din fina blomma är en novemberkaktus. Natti,natti.

2010-10-05 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0