Monday

Så där då har man sett klart The hills och the city. Säger bara wow det händer en hel del i dom serierna. Längtar redan till söndag hihi.

Jag har börjat packa min väska, det är sjukt att man kan lyckas packa en hel väska fast man ska bara vara borta över en natt. Fast det är ingen stor väska.

Nu ska jag även göra mej redo för att börja gå till Salongen Lyxx för att få en halvkroppsmassage. Gillar verkligen när man kan unna sej sånt. Har även sett en frisörsalong inne på smedjan gör en slags inpackning i håret med ånga och allt sånt där. Jag skulle verkligen vilja unna mej det nån dag. För när jag själv gör inpackning på mitt hår så orkar jag aldrig virra en handduk runt mitt hår och sitta med det ett tag. Min inpackning sitter bara i högst 5 min eller hur länge jag nu duschar. Så mitt hår skulle verkligen förtjäna sej en riktigt inpackning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0