Award to me!!!!!!!!!!



Den här har jag fått av Fatima. Tack så mycket! =)
Jag ska berätta onödigt info om mej.

1. Jag är fantasifull. Det menas att jag kan lätt sitta och drömma bort mej en stund.

2. Jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer för något när jag sover.

3. Kan bli riktigt rastlös.

4. Har lätt till skrattanfall.

5. Är skadeglad, men det menar jag att jag kan skratta om nån gör sej illa. Men det är mer för att det ser så roligt ut. Det är klart gör dom sej jätte illa, så skrattar jag inte, för då blir man mer rädd.

6. Älskar väskor men det vet ni nog redan.

7. Är livrädd för getingar.


Nu vill jag veta onödig info av dom här

Maria

Nina

Sofia

♥ Så skickar jag den till alla er andra som vill göra den här listan!




Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah´s Mamma)

Tack, för att jag får lära känna dig bättre :)



Kramis du är charmig du :) fina pch roliga svar

2010-10-05 @ 17:18:39
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Nina

Tack sötis, gör den så fort jag mår bättre. Kram på dej.

Kram N.

2010-10-05 @ 18:06:38
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0