Godmorgon

Äntligen fredag, då blir det en god middag idag. Vi ska nämligen äta kyckling och pommes frites och så Jensens Böfhus goda favorit sås till. Precis som den middagen jag åt för en vecka sen på Jensens Böfhus i Stockholm hihi.

Jag har sovit riktigt bra idag, har tillomed hunnit med en morgon promenad med vovven. Det är lite blåsigt ute men det är ändå 13 grader och jag blev varm, så det är skönt att man har brännt lite fett hihi.

Sitter just nu med ett glas apelsinjuice och tagit en ABCDE vitamin, försöker inbilla att mitt hår ska må bättre då den får vitaminer haha.



Lyxa till med Brämhult, den godaste juicen.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

älskar den! tropicana också :D fast allra godast är det när man pressar själv!



Sv; ja det känns bra med lite sommriga kläder!

Ha en toppen start på fredagen & härliga helgen!

2010-09-17 @ 10:42:25
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0