Godmorgon

Vilken kalas det blev igår. Allt fika och tårta var så gott, har bilder att visa er. Får se om jag hinner göra det inlägget idag. För idag börjar min tredje kalas firande. Sen har jag firat klart min födelsedag hihi. Jag tror aldrig jag har firat den så mycket som jag har gjort iår.

Sen när alla hade åkt hem så följde jag och min sambo med min mamma och pappa hem. Där blev det att äta lite tilltugg, det var jätte mysigt. Ostbricka kan man aldrig bli less på. Så det blev att vi sov över där. Men vi ska åka hem snart, för det börjar bli dags att förberedda allt det som jag ska göra idag. Det blir nämligen 6 olika tilltugg som jag ska göra. Så jag har ju det jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0