Godmorgon

Vilken dag jag hade igår, ni måste ju även få se vad jag har fått för presenter. Men min tredje del om min födelsedag kommer senare idag.

Jag gick och la mej vid halv tre tiden, för jag började diska igår/inatt, men jag har ändå en hel del disk kvar hihi. Sen blev det att jag steg upp åtta idag, är fortfarande pigg så det känns verkligen bra.
Jag har suttit och kollat på allt det jag har spelat in från i veckan. Man hinner verkligen inte se nå tv på dagarna när jag har kommit hem från jobbet. För då har det varit massa annat som jag har gjort istället för att se på tv.
Jag har verkligen blivit fast i The Hills och The City, det är bra att det kommer ut nya avsnitt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0