Godmorgon

Man fick igen vakna upp till ett härligt höst väder, det är så skönt när det är varmt ute, det blir nästan sommar igen.

Det var härligt igår när vi var ute och grillad, jag trodde ju att vi skulle vara ensam på udden, men det kunde jag glömma för det var en hel del folk som gick förbi, jag skulle aldrig våga gå där på kvällen. Sen ska ni får höra en läskig grej som hände. När vi satt och grillade där så såg jag att det blixtra till några gånger i skogen. Det var en kamerablixt, så klart såg inte min sambo det eller mina vänner det. Jag tänkte ser jag i syne, men det gjorde jag inte. Sen började jag tänkte är det nån jädrans psykopat som är i skogen och tar kort på oss, jag tyckte det var jätte obehagligt.
Sen går det en stud så ser jag att det kommer två killar, och då ser jag att dom bär på en sak, som jag tyckte såg ut som ett gevär, då hann jag bli riktigt nervös. Men närmare dom kom så såg jag att det var två kamerastativ som dom bar på hihi. Som ni märker så är jag verkligen mörkrädd.
Men jag skyller allt på att jag har sett för många skräckfilmer hihi.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ha,ha,det är nog bäst att du slutar med skräckisar,som du skriver.Jag ser inte såna filmer,för jag är också mörkrädd.Vilka fegisar vi är,hi,hi. Kram.

2010-09-07 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0