Lunchen

Det var verkligen trevligt att luncha med mina kompisar, vi hade som sagt en hel del skvaller hihi. Vi ska helt klart göra om det snart.
Vi var och lunchade på en av mina favorit lunchhak. Det var café symfoni, deras salladsbuffé är jätte god. Valde kyckling och massa grönt till hihi, så blev det även att dricka Loka citron och äta deras god majsbröd.
Café symfoni har verkligen den bästa salladsbuffén i Luleå, det är alltid fullt med folk där på lunchen, så man måste vara ut i god tid för att kunna få ett bord.

Sen återgick min kompisar till sin jobb och jag fortsatte själv gå runt på stan och kollade in i butikerna. Så klart kom jag hem med en påse.



Vad kan det vara???

Kommentarer
Postat av: maria

låter som att du haft en trevlig eftermiddag!=)...ska bli spännande o se vad du shoppat=) kram!

2010-09-16 @ 21:12:12
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0