Min födelsedag del 3

Ni ska vet hur stressad jag var igår. Kl 15:00 började jag ju förberedda tilltuggen, och gästerna var bjudna att dom skulle komma kl 19:00. Jag har aldrig stressat så mycket som jag gjorde igår, men jag hade allt klart när dom kom, det var bara mini pizzan som vi väntade på.



Så här såg det ut medans jag förberedde allt. Hade plåtar överallt i lägenheten.



Som ni ser så tog tilltuggen en hel del plats på bordet. Har ingen bild på mini pizzan.



Heta snurror som skulle vara varma, men lika god som kall.



Tex mex rullar som man ska grädda i ugnen, för det skulle serveras varma.



Langos  till vänster om bilden. Till höger är det philadelphiaost med sweet chili sås, som man äter med pringles till. Högst upp på bilden har ni crostini med brieost och fikonmarmelad vissa hade med svarta körsbärsmarmelad. Sen så hade jag även brieost och kex. Vindruvor, chips och min favorit godis svart/röda dödskallar. Så bjöd jag även på rödvin, sen hade jag även alkoholfri cider med smultronsmak.




Det här var min överraskning, jag hade goodiebag påsar till tjejerna hihi. Så när dom skulle hem fick dom med sej en påse. Har en påse över, eftersom det blev ett återbud.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ni hade kul förstås.Mycket gott.

2010-09-05 @ 20:49:10
Postat av: Nina

Åh vad gott det såg ut :) o mysigt att få med sej en goodiebag hem!

Kram.

2010-09-06 @ 21:12:38
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0