Mitt shoppande från Stockholm

Tyvärr så shoppade jag inte så mycket i Stockholm. Hittade inte så mycket som jag ville ha. Vad jag var ute efter fanns i Marc by Marc Jacobs butiken. Som inte hade öppnat än. Det gjorde mej verkligen besviken, för det var därifrån jag skulle få min födelsedagspresent av min kära sambo.
Så jag undrar om jag ska kontakta min kära vänner som bor nära Stockholm om dom skulle kunna göra mej en tjänst, att dom ska in i butiken och köpa det jag vill ha.

Jag shoppade faktiskt bara tre saker eller om man ska säga 4 saker.




En wigwam dress från Odd Molly. En av mina favorit märken.




Lipgloss Underage från MAC.



Och det sista, toarullar haha. Men dom luktar gott, sen så fanns det där svarta på hotellet.



Det var allt som jag shoppade i Stockholm. Men jag är ändå nöjd med det jag har kommit hem med. Fast Marc by Marc Jacobs kunde ha varit öppet!!!!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Wigwam klänningen var fin,Odd Molly är ett bra märke.Jäklar vad bra han har gjort det.Tänker hur det var när han var med i Big Brother.Förstår din besvikelse ang Marc by Marc jacobs.Läppglanset var fint de med.Man bahöver ju inte shoppa häcken av sej.Huvudsaken att du haft kul. Massor av kramar.

2010-09-17 @ 14:53:53
Postat av: Nina

Det är sant Gaby, man behöver inte shoppa häcken av sej =) Men jag hade jätte trevligt. Hoppas att det blir samma nästa år också. Ha en bra helg! Kram

2010-09-17 @ 15:07:26
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: maria

klänningen var superfin!!!=D ,du ska vara nöjd med dina köp!!=D synd att Marc by marc Jacobs affären inte hade öppnat bara!! men då har du det till nästa gång!!!=D kramar!

2010-09-17 @ 17:26:53
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Verkligen snygg klänning, me like a lot :) och detdär toapappret känner jag igen, var ju hotellet i våras.



Kram Nina.

2010-09-17 @ 19:15:31
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Nina

och jag förstår din besvikelse :( hoppas att du finner vad du söker snart!



Ha en trevlig helg gumman.



Kram Nina.

2010-09-17 @ 19:16:05
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Kul med toapapper som doftar gott,hi,hi.Fina färger.

2010-09-18 @ 12:48:22
Postat av: Gaby

Kul med toapapper som doftar gott,hi,hi.Fina färger.

2010-09-18 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0