My gifts!

Nu ska ni få se vad jag har fått för nått allt mest. Kan även säga att min sambos present får ni se nästa vecka. Sen har jag även fått pengar, och ni vet ju hur pengar ser ut hihi.




Vackra blommor av mina föräldrar.



Skumpan till vänster har jag fått av Linda och Johnny. Dom andra tre flaskorna har jag fått av min brorsa och min svägerska och deras två barn.



Presentkort på massage av mina svärföräldrar. Sushi kit av Linda och Johnny. Ett shot spel av M och A. Ett dödskalleljus av S.



Som ni ser så har jag fått mycket fina saker av alla. Är super nöjd med allt. Tack så mycket för ni har gjort min dag och era presenter! =)

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh så mycket fint du fått!! vad roligt!!!=) kramis!!

2010-09-06 @ 16:48:12
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Vad fina presenter.Pengar är ju toppen också,särskilt när du nu ska till stor staden,hi,hi.Vilket underbart väder,riktigt sommarvärme.Det är bara och njuta.Ha det bra ikväll med grillningen. KRAM.

2010-09-06 @ 17:24:34
Postat av: AMANDA FALK

gud vad fina blommor, älskar dem :D

Sv: Oja, mamma dagar är underbara! kul att ni ska till sthlm tillsammans, ett hett tips är fresco, thaiboat är bästa mysigaste restaurangen om ni vill äta god asiatisk till middag ;-)

Ha en fortsatt härlig tisdagskväll!

2010-09-07 @ 21:19:13
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0