Tuesday Chicnina

Det blev lite ändrade planer idag. Men en sak är kul och det är att jag ska hämta ut bio biljetterna idag, även mina föräldrar ska följa med på bion, så det blir riktigt trevligt. Så jag har sett till att vi sitter brevid varann.

Idag är det nämligen en stor dag. Min blogg Chicnina fyller 1år hihi. Kan inte fatta att jag har haft bloggen i ett år. Det känns som att jag startat den igår. Tiden går verkligen fort. Jag har inte heller blivit less på att ha bloggen. Nu ska jag fira bloggen hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh grattis Nina!!!=D vad ett år har gått fort!! får du fira idag då!!=D massa kramar!

2010-09-21 @ 14:12:22
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Gaby

Grattis.Tänk vad ett år går fort. Kram.

2010-09-21 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0