Värsta Bree van de Kamp

Nu har jag börjat fixa det ena tiltugget, har tillomed skrivit ett schema haha. Så man inte glömmer något tilltugg, det är en del saker som ska vara i ugnen så därför tar det tid att göra visa av tilltuggen hihi.

Jag är även klar med min överraskning, det blev jätte fint och jag är super nöjd. Ni ska få se sen vad det är för något nu kan jag inte visa det.

Idag fick jag även ett besked att det är en som inte kan komma på festen och det känns tråkigt. Men jag hoppas att hon kryar på sej. Vi blir sammanlagt 7 pers på festen, så det blir kul. Sen får vi se vad som händer ikväll om det blir nån utgång.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej Nina!!=D vilka fina bilder du lagt upp nu det senaste!! ser bl.a att du verkar ha haft en toppen födelsedag hoppas du fick mycket fint!!!=)...jag har haft lite paus från bloggen och datorn nu i några dagar! ganska skönt det faktiskt ibland!...så kul med fest ikväll då! hoppas du får en toppenkväll!! kramar i massor!

2010-09-04 @ 16:27:21
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0