Friday

Nu är jag hemma igen, känns faktiskt skönt att få komma hem. Dom här dagarna så har jag funderat så himla mycket. Sen är det som att chocken har lagt sej, igår var jag så ledsen jag kan inte fatta hur man kan sakna nån så mycket. Jag kommer skriva ett långt inlägg om det senare, det kommer nämligen bli som en terapi för mej. Sen så har jag saknat jätte mycket min sambo, för vi har inte träffats sen i måndags. Han skjusade mej till Skellefteå i måndags och åkte hem på kvällen för han jobbade dagen efteråt.

Jag förstår att det inte är så roligt att läsa, men som sagt jag är i sorg just nu.
Som jag har skrivit för länge sen att ibland så hamnar jag i ett lyckrus då jag svävar på moln och allt är rosa med mera, men efter det så blir det ett riktigt fall och man blir så olycklig och ledsen för det händer alltid nått tråkigt. Innan påsken började så skrev jag att jag var så lycklig och att jag svävade på moln med mera, sen så händer det här. Jag får alltså inte hamna i nått lyckorus, lagomt är bäst. Man kan väl säga att jag är vidskeplig.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

För att uppfatta sorg och lycka måste man nog vara nere på botten och uppe bland rosa moln ibland... Hoppas du har det bra och ta hand om dig! Kram

2011-04-29 @ 18:51:53
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0