Godmorgon

Min lediga idag, ska strax åka iväg till Storheden för att handla lite dryck till påsk. Det måste bli en flaska rosé, men om jag ska vara härlig så är jag inte så där jätte förtjust i rosé. Har inte hittat än nån som jag gillar, så därför har har jag tagit dom tipsen från bloggar som jag läser om vilka rosé dom tycker om, så får vi se om jag kan hitta nån favorit hihi.

Min vovve mår inte bra idag, så det är inte roligt, han började må dåligt redan igår. Gillar inte när han mår dåligt, för han ser så olycklig ut.
Sen så vet jag inte heller vad jag ska göra. Tycker att han mår dåligt ofta, för varje år är det något.
Det är väl bara vänta och se om han blir nå bättre snart, för när han är ute så är han precis som vanligt tills vi ska gå in så stannar han upp och har svansen mellan benen.

Nu ska jag fixa till mej!
Ha en super bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0