Godmorgon

Igår kom jag inte ut på nätet. Det vill bara krångla hela tiden. Så jag var tvungen att ge upp. Men idag verkar det funka hur bra som helst. Idag så blir det även att åka hem till Luleå.

Imorgon är det Valborgsmässoafton. Jag ska fira valborg hos mina vänner och vi kommer bli några stycken så det kommer bli trevligt. Så man får tänka på något annat. Men idag är väl jag inte så där jätte sugen på att fira valborg, men det kommer kännas annorlunda imorgon.
Vad har ni för planer för imorgon?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag jobbar 12-15. Woho! Känns som att valborgsfirandet med att supa hela dagen är lite över. I Lund så samlas det varje valborg typ 30.000 människor i Stadsparken och festar. Jag var med för något år sedan och det var som en minifestival...

2011-04-29 @ 14:37:45
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0