Godmorgon

Igår kväll var jag trött kan man tänka sej att jag hade då inte problem att somna så det var riktigt skönt. För det finns inge värre än att bara ligga och rulla runt hela tiden för man inte kan sova. Men ikväll måste jag gå lägga mej tidigt eftersom jag ska jobba imorgon.

Sen så är det ju fredag imorgon så vi har planer på att åka till Kalix och vara där till söndag. För på lördag blir det en hel dag på Ikea. Vad kul det ska bli att gå på Ikea, vi har lite saker som vi ska handla där. Så idag blir det att skriva en inköpslista. För vi ska även göra ett besök på Iittala butiken.
Sen på söndag så ska jag jobba. Så det blir en kort arbetsvecka för mej, bara två dagar.

Nu ska jag ta tag den här dagen. Hoppas ni får en underbar torsdag!

Kommentarer
Postat av: gaby

Jäklar vad ni handlar,blir lite avundsjuk,hi,hi.vad fint ni får.Hoppas du med får en underbar dag.

2011-04-07 @ 12:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0