Godmorgon

Ny vecka och en ny start. Och vädergudarna har inte lyssnat på mej, för det är jätte fint väder. Solen skiner men det är ändå lite små kallt ute men det är ju så tidigt än på morgonen. Men jag kan tänka mej om en timme eller så kommer det vara varmare ute.
Så jag har väl inte så stor lust att sitta inne idag, vill vara ute. För det blev inte att vara ute så mycket i helgen.

Igår skulle jag ha jobbat egentligen, men jag tog en semester dag. För jag har några semester dagar att ta ut. Och jag vet inte riktigt när jag ska ta ut semester eftersom jag är ledig så ofta. Men den här helgen passade perfekt, för det var kul att bygga ihop möblerna igår.

Nu ska jag fånga den här dagen!
Ha en jätte bra måndag!

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh härligt det låter!!! ha en underbar dag!!! är också ledig idag o ska njuta för fullt!! fint väder har vi också!!=D kram!

2011-04-11 @ 14:14:07
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0