Godmorgon

Ännu en härlig dag vaknar man upp till. Jag är så glad att nu har jag inte problem att somna på kvällarna, men jag säger bara peppar, peppar ta i trä.

Igår så bytte vi till sommardäck på bilen, känns bra för då låter den inte så mycket som när man har dubbdäcken på och kör hihi.

Idag blir det att vara hemma och fortsätta med hemmet, igår hamnade jag med en stor hög av papper. Man samlar på sej verkligen en hel del, så nu fick man bli av med lite papper.
Hittade gamla lönespec, jag säger bara oj oj oj. Ni vet väl om att man ska spara lönespec i fem år?
Jag har bara kvar lönespec från 2008 hihi. Men det är ganska kul att gå tillbaka och se om lönen har blivit högre haha. Som nu i april brukar man inte få löneförhöjning? Det är kanske inte varje år!
Ha en underbar onsdag, för det tänker jag ha! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0