Hmm

Det är inte min dag idag. Idag är det en sån här jobbig dag, där allt känns blä och vad tråkigt. Som jag har skrivit tidigare om att jag mår verkligen inte bra av att inte jag har ett heltidsjobb. Jag har alldeles för mycket fritid, som idag har jag inte gjort något vettigt.
Som idag skulle jag planera vår veckomeny för vi ska handla, men vet ni vad jag skiter i den här veckomenyn. Jag gör den imorgon istället och vi kan åka och handla då istället.

Jag har verkligen ett konstigt humör idag, kan vara helt ledsen sen så blir jag arg. Var just ute med min vovve och så upptäckte jag att det regnar då blev jag lite irriterad. Men vi gick allafall en sväng, sen när jag kommer tillbaka till vår trappuppgång så träffar jag på en granne som öppnade sin dörr och självklart så log jag och sa hej glatt. Och vad fick jag tillbaka INGET bara en sur min från en surgubbe. Då blev jag arg och sa surgubbe.
Fan vad det kändes bra hihi. Ni ser vilket humör jag kan ha, men oftast dvs 99% så är jag glad och trevlig.
Men idag är jag inte glad.

Sen så är jag less på att min huvudvärk vill aldrig gå om. Men jag har en plan på något som kan gör mej glad snart igen.


Kommentarer
Postat av: Kungen

Men ge dig Nina, livet e så mycket mer än en grannes tycke........



Mvh Kungen

2011-04-04 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0