Lycka

Av nån konstig anledning så känns det som fredag idag hihi. Men det är ju bara torsdag. Gud vad jag älskar morgonpassen, det känns som att jag är hel ledig fast jag har jobbat idag. Sen så blev det riktigt bra väder också så det blir bara härligare, nu är jag i det här lyckoruset, där allt är så bra och jag är sååå lycklig med mera. Man kan säga att jag svävar på moln hihi. Hoppas ni fattar vad jag menar?!
Och nej jag har inte tagit något haha.

Jag och min sambo drar på oss mer och mer vuxen poäng, nu har vi kommit så långt så vi har skaffat ett ica korta haha. Jag är jätte lycklig över det kortet, för vi fick det idag. Så nu ska vi samla på poäng.

Idag så blir det nog att sattsa på en go middag som vanligt, nån bra kött bit. Om jag ska vara ärlig så är man faktiskt sugen på att grilla, men vi har ingen kolgrill. Så det får bli i stekpannan.

Kommentarer
Postat av: gaby

Trevligt med Påsk,det är ju en lång helg och många är lediga.Det verkar bli toppen väder,tjoho.nu blir det att vara ute,grilla ,äta gott,umgås,tjoho,Glad Påsk!

2011-04-21 @ 17:59:05
Postat av: Madeleine

Vi har också Ica-kort. Skitbra! Man får specialerbjudanen på saker man handlar ofta, poängen blir omvandlade till pengar.. Bra grejer!

En riktigt glad påsk till dig!! Kram

2011-04-22 @ 12:27:41
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0