Skor skor skor

Jag har hittat ett par som jag vill ha, för jag har varit ute efter dom i ett års tid. Och jag vet en butik här i Luleå säljer dom, men jag har inte varit till stan sen i januari. Så jag vet inte om dom finns kvar. Men hur som helst så har jag hittat såna skor på nätet. Dom hade dom skorna och min skostorlek fanns kvar, så jag tänkte att idag så beställer jag dom. Och vad händer då, joo självklart är dom slutsålda. Fan vad less jag blir, för det är andra gången jag råkar ut för så.

För förra gången så hittade jag ett par skor som jag också ville ha men jag tyckte ändå att dom var lite för dyra, men sen efter några dagar så bestämde jag att jag köper dom och då var min storlek slutsåld. Då kan jag säga att den storleken hade funnits hur länge som helst på nätet, för jag var nästan in varje dag och kollade om jag skulle köpa skorna.

Så man kan verkligen säga att jag har inte tur med skor.



Skorna som jag skulle beställa idag.

Jag har redan ett par svarta Converse, men jag vill även ha dom här rosa. Att dom ska vara så svåra att få tag på...



Dom här var jag ute efter tidigare. Och dom hade min skostorlek kvar jätte länge tills jag bestämde mej för att jag skulle ha dom så var blev dom slutsålda.

Kommentarer
Postat av: M

vilken storlek har du ? jag kan kolla här i göteborg då dom finns i varje affär, vi kommer upp på måndag

Maria

2011-04-12 @ 13:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0