Tankar och funderingar

Då var man hemma igen, och jag fick tag på det jag ville, men efterrätten fick jag inte tag på så det blev att jag köpte något annat. Men det jag vill säga är att jag är så glad när jag går till matbutiken. Och vet ni varför? Det är för att det känns som att jag bor på landet eller i en liten by. För vår lilla matbutik som vi har på området är så sött och fint, sen så är ju personalen hur trevliga som helst.

Så jag säger att jag bor på landet hihi. Allt som är utanför centrum är på landet för mej. Ni kan ju gissa att folk kollar snett på mej när jag säger om att jag bor på landet eller att dom gör det hihi.
Sen har vi landet landet dvs dom som har hästar på gården.

Jag trivs att bo här och jag saknar inte centrum. Men jag är ändå glad att jag har bott i centrum över tio år. För när jag var ung och sprang på krogen så var det guld värt att bo så nära. Behövde inte åka med nån nattbuss eller taxi. Som man kommer behöva att göra nu hihi.


Kommentarer
Postat av: gaby

Bra att du trivs på det nya området.Det betyder mycket. Natti,natti.

2011-04-13 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0