Thursday

Efter jag hade varit på personalmötet idag så åkte jag ut till Storheden för att gå in till en H&M butik. Det var ganska så kul att få se plaggen i verkligheten, för när jag kom hem så gjorde jag om min beställning. Så i maj får jag hämta ut mitt paket hihi.

Sen så har jag varit och hälsat på mina föräldrar, vi satt ute för vi har verkligen go väder idag. Så det var skönt, men nu är jag hemma igen och så får jag se vad jag hittar på för något.

Tänk om en vecka så är det skärtorsdag, påsken är verkligen nära. Tyckte att det var jätte länge sen vi planerad påsken. Vi kommer nämligen fira påsk med min familj, men först så måste jag jobba innan jag får fira.


Kommentarer
Postat av: Nina

Visst längtar man efter påsk nu!! :)



Kram Nina.

2011-04-14 @ 19:34:47
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0