Fab Friday

Yes yes yes äntligen ledig i två dagar hihi. Jag överlevde ännu en gång att jobba många dagar i sträck haha. Det känns verkligen underbart att imorgon får jag vakna upp utan av en väckarklocka.

Igår så cyklad vi in till centrum för att vara på Luleå Kalaset. Vi var inte så länge där, eftersom jag skulle ju upp så tidigt idag. Jag fick allafall min langos och det är jag överlycklig över. För nu blir det att vänta ett år till nästa gång jag får äta en lagnos hihi. Sen satt vi i ett öltält där dom hade karaoke, så min vän sjöng och charmade kvinnorna som var 50+.

Idag blir det att ta det lugnt, bara njuta av fin värmen som vi har fortfarande. Kommer inte ihåg när det regnade här sist.
Kan säga att nästa vecka så händer det en del saker. Ganska viktiga saker så jag håller tummar och tår för jag vill så mycket att allt det ska hända.
Kan avslöja att det är stora saker som kommer påverka mitt liv för många år framöver. Så, nu förstår ni att det är viktiga saker!
Vi kan säga så här att jag lovar att avslöja nästa fredag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med fredagar! Ha en skön ledighet nu gums.

Kram.

2011-08-05 @ 17:56:02
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ha det nu så bra när du har din lediga helg,kramisar.

2011-08-05 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0