Friday

Känner ni fredagspulsen? Det brukar min pappsa säga till mej, men idag så känner jag ingen fredagspuls. Det känns mer som måndag för mej eftersom jag har så många dagar kvar att jobba.

Idag skulle jag ju avslöja en hemlighet, men jag kan säga att den sprack. Så jag har faktiskt inget att erkänna. Jag trodde verkligen hårt på det, men så blev det inte så. Men jag kan avslöja något annat och det är att nästa fredag ska jag till Hägnan Gammelstad här i Luleå, det ska nämligen bli 5-rätters middag med dryck som min sambo ger till mig som 30 års present. Har ni sett på tv4 nyhetsmorgonen på helgen? Då åker dom runt i Sverige och lagar mat speciellt med råvaror som förknippar med landskapet skulle man kunna säga. Det heter Mitt kök Sverige resan.
Så det är stjärnkocken Tommy Myllymäki som fixar maten, och vinkännaren Jens Dolk som fixar drycken till maten.
Dom kommer till Luleå på onsdag och är här till lördag.



Så sitter man och äter inne i det här tältet. Jag är super nöjd med min present och det ska verkligen bli kul att gå på det. Mina föräldrar följer också med.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mysigt! De var i Lidköping/Läckö Slott för några veckor sedan, tyvärr var vi bortresta den helgen så vi kunde ej gå.



Kram.

2011-08-13 @ 10:39:53
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Oj,det blir ju häftigt,hoppas att vädret blir bra så ni inte fryser,men drycken och maten värmer såklart,hi,hi. Ha det bra

2011-08-13 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0